Såhär mitt i filmen....

.... Kan jag säga att den SUGER!
Rebban och Peter hade helt rätt. Den är totalt värdelös!
Jag har hunnit kliva upp mitt i filmen och gå och borsta tänderna, varit in till Elise och tröstat henne efter en dröm (detta utan att pausa filmen naturligtvis), somnat, vaknat, käkat marianne godis och läst aftonbladet och nu senast gått in på bloggen för att basunera ut att filmen är riktigt dålig! ;)

Näh, jag tror nog att jag går och lägger mig. Är lite nervös inför spiral-tjoffandet imorrn. Huvva, låter otäckt det där. Tror det kan liknas vid lobotomering, men jag är ju inte säker.... Bara tiden kan utvisa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du borstade väl inte tänderna först å åt marianne sen?=)

vad såg ni?så jag vet så inte vi å hyr den...;)

2010-06-28 @ 08:31:03
Postat av: Catja

Jo jag gjorde faktiskt det! Skulle ju inte äta godis idag! :) Sen borstade jag tänderna igen! :)

Vi såg den där Wolfman. DÅLIG!

2010-06-28 @ 08:49:23
Postat av: emma

Nähä!Men s bra att jag kollade här just nu då,för Tobbe har tjatat i en vecka att vi ska hyra den!

2010-06-29 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0