Min livmoder SKRIKER

Nä det var ingen hit att gå ut och promenera efter att jag satt in spiralen.
Sköna Camilla kom över och vi drog och solade tvärs över gatan.
Jag sa att vi måste "Värma upp i solariet" innan vi går för annars kanske vi sträcker oss.
Solade efter att hon växlat pengar med (Ursäkta mitt kommande uttalande, det kan tolkas som rasistiskt)
Turken på kiosken. Han tände på henne, o jaa, det gjorde han! ;) Men å andra sidan vilken karl gör inte det? Hehe...
Jamen vi solade åsså drog vi iväg. Jag hade tänkt promenera med Camilla och sen springa lassaspåret efteråt men redan halvvägs i walkandet så börjar magen krampa. INTE nå skönt överhuvudtaget!
Så jag fick helt enkelt lyssna på livmodern och gå hem och sof(f)ta i stället.
Patrik ligger här och är go och kollar CSI så det var ganska skönt att komma hem.
Men ändå, så typiskt att när barnen äntligen somnar tidigt båda två så ska nått annat tjorva så jag ändå inte tar mig iväg....

Ja åsså spiralinsättningen gick ju smidigt å bra ända tills dom jäkla trådarna skulle klippas. Då har hon så dåliga saxar så dom klippte inte av trådjäkulen. Hon fick hämta sin kollega som hade ett ytterst lusigt svar på min BM´s uttalande om att saxarna inte fungeradet. "Jaha, vad ska jag göra? Bita av dom?"
Uuuusch!! Hahaahaa! Men lustigt sagt av henne. Ja de var det minsann.

Jag känner mig oerhört svammlig. Patrik sitter och skakar roat på huvudet när jag babblar på. Han ids inte ens svara.. Haha... Men jag bryr mig inte. För svammlig för det...

Nä nu ska jag ta och svammla lite mer med honom... Häjj!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha!! Ja de var verkligen roligt sagt! Men äckligt!! :D

2010-06-29 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0