Tjeeenamosss utgång ikväll!

Jahaja detta var då en hurt-morgon. Elise har då vaknat första gången klockan halv fem. (Gaaaah!! Unge!! Jag låser in dig på dass!!) Efter en jäkla massa tjorvande så somnade hon om, otroligt nog så körde hon inget Illvrål, TUR DET! Men så fort hon somnade om så vaknade Charlie och skulle ha mat... Hm. Så när jag äntligen somnade om så var ju klockan nästan halv sju och Elise vaknade helt och hållet.
Jaja, jag och Danni skulle ändå ut å springa halv åtta.
Vi drog en jogg och skönt var det.

Ikväll lär det ju inte bli nå springa. Ikväll ska jag "ut" för första gången på tre år! Haha!
Eller ut och ut, Hihi, jag kom ju till byn och fick höra att det är ju för tusan "Bya-pub" på Folkan. Så kul!
Ska gå ut och se om man inte träffar en massa gamla kompisar från grundskolan.
Åsså ska jag gå med mina Bästisar ♥.
Vi fick ju alla barn nästan samtidigt så vi ha ju inte varit så aktiva på partyplanet.
Ja fy tusan vi har inte festat tillsammans på sex-sju år tror jag! :) Så kul!
Men jag måste ta det lugnt med alkoholen, drack en öl till maten igår och rökte en cigg efter ölen och blev ju för tusan på föllan ju! Haha!
Så om jag ska orka dansa hela natten till No Hablas så måste jag tat lungt.
Men jag har ju aldrig behövt dricka för att shejka ass! :D

Lite pix från igår....
Vi käkade lunch på Myggan i Kalix... Rejäla mackor, tyvärr hann vi slakta dom innan jag kom på att jag ska fota...
Åsså hade dom en lekhörna för barnen. SÅ sjuuukt bra! :D
Hittade en massa göttit på "Stan". Ett par brallor bland annat som ser ut och känns som pyjamasbyxor men det är inte det. Förstå va härligt! :D Sådär lite Indien stuk! :) Mega skönt!


Lite furu på plejset! Hihi! Men myyyysigt!! :)

Kolla här, man blir så hemma blind så man ser inte hur fina promenadvägar man har. :)


Nä nu, har inte duschat efter joggen än och känner mig ÄCKLIG!!!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oooooh!! Jag hoppas ni får göör skoj idag!!! :)))

2010-07-03 @ 09:54:13
Postat av: Danni

Rättelse: Vi var INTE på myggan, vi var på Lyktan. Och ja! Herre Gud vad furu det är! Undra vad Simon och Tomas skulle tycka om det?:)

Du var e den sista bilden fotad? Var prommar du då? Kan inte känna igen mej...?

Tyvärr så kommer jag inte ikväll. Lovisa har ännu inte somnat. Vi får ta det en annan gång!

Hoppas ni får kul, hörs imorn!

KRAM

2010-07-03 @ 21:53:08
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0