I byn

Jorå, nu är vi i byn! Full rulle hela tiden och inte mycket tid för att sitta och blogga!
Idag är det pissväder. Regnat hela natten och verkar göra det hela dagen... Väntar på nått litet uppehåll så jag ka ta mig ut å jogga en sväng.. Men vi får väl se. Om inte annat så ut i regnet ikväll.

Åker nog in tilk Kalix en sväng... Måste handla lite....

Ungarna är med moster hela tiden.

Elise gjorde en rolig grej i morse. Jag klädde henne i en skjorttunika åsså börjar hon grina och drar i tröjan och brölar "Gaaammaaal, gammal!!!" Hahaah! Jag försökte förklara för henne att det gör ingenting om man ser lite äldre ut när man bara är två år... Haha!
Vad hon egentligen menade har jag ingen aning om. Men det hade vart kul om hon tyckte hon såg gammal ut.
Månne hur gammal hon tyckte hon var.. Två och ett halvt?! Hihih!

Nä, nu i duschen sen ska jag in till Kalix och kolla vad som finns där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon tyckte väl hon såg ut som en mamma! :)

2010-07-01 @ 09:51:32
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0