Envis feber och gulliga göromål

Elisens feber VÄGRAR ge med sig! Tusan också! 
Har hon feber ännu imorrn så måste jag ta och åka på vc och kolla upp henne.
Nu på morgonen är hon pigg när hon är full med alvedon. Hon leker med tåget och tittar på Rorri...
Charlie sitter här i min famn och jag är ganska övwrtygad om att han gör nummer två.

Har inte hunnit dricka kaffe eller nått ännu och känner mig segare än segast.
Idag blir det att åkas mot luleå och hjäpla syrran göra i ordning deras gästrum.
Elise får nog stanna här hos mommo nu när hon har feber... Eller jag kanske åker senare med tanke på att detta är första dagen med sol här på kusten! :)

Igår gjorde ju Elise världens gulligaste grej.
Hon hade duschat på morgonen och efter att jag smort in henne så gick jag ut i husvagnen för att hämta en blöja.
När jag kommer in igen så möter jag en stressad Elise i hallen med en dygnsur liten pappertuss i handen.
Hon springer fram med korta snabba steg till en pöl mellan hallen och tvrummet och drämmer ner tussen i pölen så det skvätter överallt åsså börjar hon gnugga den redan genomblöta pappersbiten fram och tillbaka på golvet!
GULLO!! Hon hade ju råkat pinka på golvet och sett ett av Charlies kräkpapper på bordet i tvrummet. Så hon hade tassat dit (det såg man på dom små blöta fotspåren) och hämtat tussen och skulle ju torka upp själv!
Så duktig liten piga! :)

Nä nu måste jag få i mig lite koffein!
Natta på er, höll jag på å skriva... Gudars! Var är mitt kaffe?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wäääh, vilken liten hjälpreda :)

2010-07-07 @ 21:36:13
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0