Blir Kalix idag istället!

Nä igår blidde det inget! Det regnade så fruktansvärt mycket så när jag kom ut på E4an ändrade jag mig. Vi vände på första bästa ställe.. Man såg ta mig tusan ingenting! Å så viktiga grejjer hade jag inte att göra i Kalix. Idag börjar det dock bli lite med akut. Jag behöver shampo och balsam.... Å här hade dom bara 250ml flaskor å jag vill ju ha miniflarror eftersom jag beställer shampo annars.
Måste kolla med Nina om det blidde nå Goldwell flarror...

Men nu ska barnen duscha och göra sig klar. Solen skiner idag och jag har en känsla av att det kommer bli varmt och fint ida! :) Ska försöka komma ihåg å fotografera lite idag.... 
Min kamera på luren har blitt så dålig så vi får se om d blir nått av det! :)

Ha en HÄRLIG dag!

************************
Läste igenom inlägget. Snacka om att jag upprepar och överanvänder ordet "idag".
Det känns som att det upprepas fjorton gånger där på slutet men vet du.... Jag ORKAR inte ändra det så lev med det! Jag är ju för tusan nyvaken! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeh, har inte sett röken av nån goldwellgubbe så han lär väl dyka upp till hösten :P

2010-07-02 @ 15:01:43
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0