Ischias?

Är det den som sitter under skinkan? Jäääälar vad det värker under rumpan på mig... Ajajjajj....
Denna dialog utspelade sig hos oss igårkväll:

C haltar ut ur sovrummet till TVrummet där P ser TV.

C: Har vi nå Alvedon?

P: Ne, jag tror inte det. Var har du ont?

C: I höfterna, och under rumpan. Det bara maler när jag ligger ner.

P: Nä, vi har nog inte nått. Men du... du tror inte det går över efter en omgång rajtantajtan?

C: VA?! ppfffsst! Fnys och fräs. Go NATT!

Haha! Vah? Jo man är säkert supersugen när man inte kan sitta ligga eller stå! :)
Men en guldstjärna för visat mod. Inte många skulle våga klämma ur sig frågan i det läget. :)

Nä nu ladda för jobb. Hoppas benen håller. Grrr... Inte många jobb dagar kvar. Bit ihop!

Kommentarer
Postat av: mamma

O orkar du inte jobba alla dagar så tror jag att alla som begriper något förstår om du blir hemma... Krya på dig Kram mamma

2010-01-06 @ 11:23:32
Postat av: Johanna

du är bra när du tänker positivt..DET skulle inte många klara av som är höggravid:)

2010-01-06 @ 14:41:19
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: håpe

Hahahahaha!! Oj herrejisses... de ska va ni 2 :D

2010-01-07 @ 14:44:47
Postat av: Tessah

hahahahahaha :P



ajjjj fan va jobbigt ha ont ...stackare . . jag hade också massa ont sådär kring skinkan då jag var gravid.

2010-01-07 @ 15:19:00
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0