Nämen tusan Int ikväll!

Jahaaa, jag har ju fått en såndär utmaningsgrej av Sanna och hade tänkt skriva den ikväll.....
Meeeeeen, fasen vad jag inte orkar gö det. Fixar det imorrn ístället när lilla monstret ändå är hos dagmamman. Har storslagna planer för min dag imorgon. Ska åka å lämna damen hos dagmamman åsså på affären och köpa chips och cocacola och sen se Avatar..... MITT PÅ DAGEN!!! :-O :D Det ni! Snacka om att man är Wild and Crazy liksooom! :)

Jahaaaa... Jo bäbisen är kvar i magen. Förra veckan natten mellan tisdag och onsdag trodde vi faktiskt att det var på G. Riktigt oroliga för det. För det var så dålig tajming det bara kunde vara. Patrik låg och var tokdålig. Han hade galvfrossa och låg under alla husets täcken och huttrade skakade och frös som bara den. Han var riktigt jäkla dålig. Å där låg jag också och vred och vände mig och kved om vartannat med världens förvärkar.
Hojj! Men vid fyra lugnade det sig för oss båda och vi somnade om... Sen inge mer.
Förutom att (nu varnar jag dig för onödig information) jag är MEGAKASS i magen! Å har varit det sen dess! Suck.
Ja åsså lite illamående. BM trodde att bollen var i rullning så att säga men jag börjar tvivla fakiskt. För nu känner jag INGENTING.

Meeh, nu har jag ju missat typ hela CSI. Typiskt!
Nå men vi ser ju om jag lyckas uppdatera imorrn också. Då vore jag ju en riktigt aktiv bloggerska igen! Haha!
Då kanske jag berättar om min nyupptäckta livskris också! Åh, så skönt med diagnos. (Dock är diagnosen made by Myself. Men ändå! :))

Jomenvisst. Tjing tjing, ska snart krypa ner under täcket med Patteponken. Han har sovit sen sju! haha! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad roligt att du uppdaterat igen!! :)

2010-02-09 @ 01:44:38
Postat av: Johanna

Roligt med uppdatering, har saknat dina inlägg.

2010-02-09 @ 09:49:01
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hä hä, det är bara att kopiera listan så slipper du tänka ut en massa ;)

Wooooow, tur att bebben bestämde sig för att stanna när han var sådär dålig, bouäh!

Krams

2010-02-09 @ 11:45:26
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Danni

Ett till tecken på att det är på G, d e ju att du känner dej väldigt utvilad en morgon när du vaknar... :) Om d e så eller inte vet ja inte. För mej va d så iaf.

Fast med bråkiga nätter med barn så är det nog inte så enkelt! :-)

Jag håller tummarna!

KRAM

2010-02-11 @ 07:37:08
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0