Kolla kolla! *Höjer på brynen*

Jag är och uppdaterar igen! Trots att jag egentligen inte alls har tid.
Elise har ju satt i system å vara vaken mellan två och fyra men i natt drog hon över till halv fem till och med. Efter det så har vi sovit oroligt båda två (Patrik har somnat på soffan så han har fått sova hela natten faktiskt! :)) ända till åtta. Så nu har vi bråttom. Ska vara på öppna och lämna Elise till R om tjugo minuter. Anar att vi blir försenade.... Ser ut att jobbig is måste skrapas från rutorna på bilen också! :)

Nä gud, nu måste jag dra.. Häjj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att du börjat skriva igen :)

Snart är det dags för eran del, är avis för jag orkar inte vara gravid mer ;p men men..

2010-02-11 @ 08:48:02
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0