Justifan, BM imorrn...

Jäklar alltså... Jag sa ju till henne att det inte är nån ide att boka in nån ny tid. För jag VILL INTE TRÄFFA HENNE MER. Inte förrän knodden är ute.  :)
Så jag lovade att jag inte skulle komma imorgon. Men ja,.... Det verkar inte bättre än att jag visst kan träffa henne imorrn. Tusan också! :(

Elise ska ju dimpas av på Kyrkis imorrn så jag tänkte kila in och dricka en kopp kaffe med dagmammorna innan jag drar vidare till BM, kvart över tio.

Jah. Så det är planen för imorrn.

JO! Jag har rakat benen idag! Hähä! INTE LÄTT med kanonkulan kan jag säga. Men kan ju som inte böja sog frammåt för man kommer ju som ingenstans så... Så jag fick sträcka up benet i sidled och böja på¨mig så ist. Men med foglossning så är inte det det skönaste direkt så jag har ganska ont nu... Men men.
Nu slipper jag ligga och tänka på mina håriga ben på förlossningen. (Fast konstigt nog så var dom inte särskillt håriga.. hmmm... ??!)

Nä nu ska jag se om jag kan få se nått på TV. Patrik tror sig äga fjärrkontrollen.
Sen sova och som sagt BM imorrn. (Hoppas på att hon ska säga: "Nämen, här är ju förlossning i full gång. Bara sätta igång och krysta, bebis ute på tio minuter!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0