Jag har blitt lurad.

Jahaja! Jag har ju lyssnat på rutinerade famljen Larsson som under hela graviditeten sagt:
"Näh, att gå från ett barn till två är det ingen fara. Man har ju två händer! Men från två till TRE. DÅ blir det jobbigt."
Det gott folk...är en LÖGN.
Ligger ingen som helst sanning i det! :) Jag har blivit lurad.
Jag och Patrik har nästan drunknat (Kolla! Ser inte stavningen konstig ut??!) i barn här hemma.
Nu såhär på sjätte dagen så får vi det att rulla på utan katastrofer, bara mindre missöden. Men det är ju nu. När Patrik är hemma. Han kommer vara hemma en vecka till men sen börjar ju han jobba.
Hur gör man då?? Hohooo! :) Vi kommer ha lajbans här hemma minsann.
Vi var och handlade igår på COP (Ni vet, sagt på Göta stajl.) Å vi fick ju ha två vagnar, en fylld till bredden och höjden med mat och blöjor. (Stötte på världens bäste bilmekaniker Heino som höll på och trilla baklänges. Han pekade på våran vagn "Är det eran? Oouch!" åsså försvann han. :))
Åsså en till vagn fylld till bredden med barn. :)
Det är så ovant med två barn så det känns som om vi kommer in i affären som nån freakshow!
Jag väntar bara på att vårat kamerateam ska dyka fram bakom butikshyllorna och filma nya avsnitt till "Familjen Annorlunda"...

Nä, alltså jag måste köra en rajd här hemma. Ska se om jag hinner blogga en gång till idag... :)

Kommentarer
Postat av: Danni

lugn hjärtat!

d blir snart bättre. ni kommer snart in i rutinerna.

då blir det som om det alltid har varit två små.

lovar!

finns ljus längst fram i tunneln! :-)

KRAM

2010-02-28 @ 08:08:54
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Catja

Tack Lungan.....:) Puss

2010-02-28 @ 11:03:37
Postat av: Johanna

haha... jag skulle nog snarare säga att man inte märker skillnad på 2 och 3 barn.. då är man ju redan "gängplacerad".. men som du säger..från 1 till 2.. det katastrofalt till en början.. och nu uttryckte jag mig väldigt snällt tycker jag;)



2010-03-03 @ 20:24:37
URL: http://jobeah.blogg.se/
Postat av: unique

Men... Säg inte så. Du krossar ju min idylliska dröm med 2 barn hihihi



Du ska se att det lugnar ner sig. Lite rutiner bara så är Ni hemma.



Mår ni bra annars?

2010-03-05 @ 18:08:12
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0