Färdknäpp pyttsan!

Jaha. Nå vi testade detta färdknäppande igår.
Strax efter gick vi och sova. Jag vaknar två timmar senare av.... ja vaddå?
Ligger stilla och funderar vad som väckt mig när jag känner det igen. Ajj jäklaar! :(
Jomen visst fan känns det som en värk. Nåja, man har ju sånna sammandragningar ibland som känns ganska mycket. Men inte var det den sista. Strax efter kommer det en till... "Men ta mig tusan! Färdknäppandet gav resultat!"
Jag fick kliva upp för det det kom så tätt och gjorde så jävla ont. När jag kliver upp känner jag att nu får jag sätta fart in på toaletten. Sitter där och har ont... Tätt och JÄÄKLIGT onda. Men det gör inte ont på rätt sätt... tror jag....???
Patrik vaknade och kom och tittade till mig. Hjälpte mig att spola upp ett bad och kom med alvedon.
Jag la mig i badet och precis som jag misstänkte..... Det slutade.
Jävla förvärkar som gör så förbaskat ont! :( Dom är värre än dom riktiga värkarna ju!


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ditt inlägg kommer reslutera i att du får ännu fler frågor om det är pågång nu..;)

2010-02-16 @ 08:27:36
Postat av: Fia Linus mamma

Nej nej, vi ska inte fråga mer bara för att du skrev, lovar! Uppdatera HEMSKT GÄRNA här.:-)

2010-02-16 @ 09:37:18
Postat av: Emma

Äsch då! Jag hade också nå jävulska förvärkar inatt. Dom kan göra riktigt ont.. Hade ju inte såhär med Leon.

2010-02-16 @ 12:03:35
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0