En bra dag

Massa frisk luft guuud så skööönt! :)
Promenad, skotertur (ELISE ÄLSKADE SKOTERÅKANDET!!) ännu mera promenad, middag hos Elises gammelfammo och nu lördagsgodis till "Ba-BAA!" (=Bolibompa).

Hmm.. Nä. Jag har inte så mycket att komma med just nu. Ska se Ba-baa med Elise och käka lite karra. Sen får vi se om det blir lite melodifestival kanske eller lite golf på PS3an... 
Ont i benen, ryggen och lite varstans efter allt promenerande idag. Blir nog att sova på alvedon i natt annars får jag nog inte så mycket sovit. Nog tungt i natt på madrass på golvet!

Jojustja! Angelica! :D Vilket raffset har du tänkt att jag ska kränga på mig?! Hahahaaaa!!! Testade på det där färsknäppandet igår när vi ändå låg bredvid varann (Hhaa!) men inte har det hjälpt! Men jag förstår att folk tror att det hjälper eftersom att dom börjar pippa som galningar just kring beräknat förlossningsdatum åsså står dom där när det är dags; "Nämen se! Det funkade ju! Vi hade ju sex igår (och förrgår-och förrförrgår-å dagen innan det)" :D
Men det är nog bra att sånna myter cirkulerar. För annars skulle det inte bli många halmrullningar såhär på slutet. Allt som oftast så bryter man ju ihop i skratt för man är ju inte det smidigaste såhär i nionde månaden! hahaa!






Kommentarer
Postat av: Emma

Min granne(som är barnmorska) säger att det inte är en myt och att det visst funkar, hon förklarade tom hur och varför!

2010-02-14 @ 09:16:19
Postat av: Catja

Jooo därför att OM man ändå är i förlossningsprocessen och livmodertappen börjat mogna så finns det ett ämne i mannens spermier som påskyndar uppmjuknandet... Men. Då är du redan där liksom! Åsså kan man ju liksom rucka lös den VIDRIGA slemproppen. Så joooo.....

2010-02-14 @ 09:26:35
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: angelika

hahahaha.. jag känner i gen det där med att man bryter i hop i skratt.. när vi " ja skulle ha casper så efter att jag gått 13 dar över tiden, så sa jag helt enkelt åt micke nu ska vi ha sex och jag skiter i om jag är gigantisk det är bara att köra på" haha tror du han skrattade nå... han tyckte inte som jag att jag var som en strandad val... nä du catja jag tror också att det funkar...

2010-02-14 @ 20:25:52
URL: http://www.lillafrokenlycklig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0