Bild på magen 9 dagar kvar.....



Jamen alltså.... Hmmm... Jag vet inte om den vuxit så mycket faktiskt. Kanske lite då...
Äsch, ja så ser det då ut nu. Jag kan tala om att när jag sitter i skräddarställning på golvet och Elise kommer och ska sätta sig i famnen så sätter hon sig numera på magen. Varpå jag håller på å kräkas upp allt jag ätit de senaste dagarna. Not so trevligt.
Men men, får väl se hur länge man kommer ha kvar denna kagge. Förhoppningsvis kommer bebis snart så man kan röra sig lite lättare ändå. Eller iaf så man kan kramas med Elise och Patrik (Å sen bebis också såklart!) utan att magen är i vägen.



Kommentarer
Postat av: Catja

OJ JÄVLAR! Jag tar tillbaka det jag sa! Magen har ju vuxit en hel del ju! Hahahahaa!!!

2010-02-12 @ 13:06:07
Postat av: Tess

Vikken jävla kula;-)

2010-02-12 @ 18:04:57
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: Tess

Faan vad störd! Jag svarade i min egen blogg;-)! Googla på nattskräck! Men man ska då inte röra, prata elr försöka väcka elr lugna ner dom, utan bara sitta där tills dom lugnat ner sig å vaknat elr lägger sig ner igen!!! Joo d är så skönt, bara hon börjar sova hela natten låång i eget;-)

2010-02-12 @ 18:11:08
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: mamma

Voi, voi,voi ;-)

2010-02-12 @ 18:52:50
Postat av: Emma

Oj oj vilken mage :-) Hade ni kollat vad det var?

Ser ut som en pojkmage iaf.

2010-02-12 @ 20:05:17
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Jesus Amalia(oj,vart kom det uttrycket ifrån;0)

Vilken mage!! Ska jag åxå få en sån? Hjälp,tänk om den går av!

2010-02-12 @ 22:17:48
Postat av: Catja

Jorå... En jäkla mage. Vet inte vad det är för nått. Men när folk såg min mage med Elise så sa ALLA (nästan) att det var en kille. Så jag har ingen aning... :)

2010-02-13 @ 08:30:49
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Så fin mage du har :) En riktig kula :D

2010-02-14 @ 12:02:35
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0