Bläch!

Usch, kände buss-lukt idag och insåg att jag verkligen inte saknar tiden utan körkort och pendling fram och åter i Norrbotten... Nä huvvaligen!

Uuurk, gillar inte när man står i busskön och bussen fräser sådär och ångar ut den där varma konstiga lukten underifrån.. Vad tusan är det som kommer ut där??
Det kan ju inte vara avgaser liksom... Det måste ju va nått annat...
Kanske..... Den liksom bara vädrar ut luften inifrån bussen.
Alltså allas utandningsluft, fisar, rapar, bananer, ryggsäckar, skor och parfym....
Nä usch vad det luktar konstigt...
Men vänta nu...
Alltså har jag också luktat konstigt!??!

Pjuh, tur att jag nu har körkort och luktar gott! 


Kommentarer
Postat av: Jessie

egentligen skulle jag ha lagt en kommentar på dom senaste inläggen för att lyda mig själv.. men det får räcka med en... kan ju berätta att du luktade gott även när du åkte buss så du behöver inte oroa dig.. =)

2010-08-13 @ 20:38:23
Postat av: Catja

Gölli du är jess! ;)

2010-08-14 @ 00:29:30
Postat av: mormor

Kunde inte kommentera föregående... Men lilleman har bråttom efter storasyster ;-) Saknar er <3 <3 <3

2010-08-14 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0