Syrran e här

Jooosatteeeh... Det blir inte så mycket bloggande.
Jag har försökt hitta min kamera så ska jag fota lite... Det blir lite roligare iaf! :)
Men jag vet inte vart kamera tusiken är! Sökt överallt känns det som.. Men tydligen inte på det stället där den håller till.
Om jag hittar den så ska jag visa för er varför alla skulle behöva ett par gummiögon.
Hmmm... Låter suspekt va?
Jo jag vet.. Men jag ska söka reda på kameran å visa. Åsså ska vi iväg å köpa fingervantar till Elise. (Vi kom på att dom får hon inte av sig! Jg tror vanliga vantar bara är å glömmafårget!)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gick upp ca 13 panner med lillis. :)

2009-09-08 @ 14:23:00
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0