Möhippan avklarad för min del!

Ja nu så.. Det var ju detta jag höll på å råka skriva på bloggen häromdagen! Höll ju på å pajja överraskningen!
Bruden läser ju bloggen så hon hade nog inte haft så svårt å räkna ut vems möhippa jag ska på helgen innan hon gifter sig! :)
(Jag lägger tyvärr inte ut några foton för det går helt enkelt inte för sig.)
Men hon var galet utklädd, fick sjunga för stålar på nyfiket och på torget. Söka efter bokstäver under folk skor på stan. Bokstäverna bildade ordet STALLET. Så iväg till stallet å rida. Hon skulle enligt vänners utsago vara livrädd för hästar med det märktes inte. Tuff var hon och gjorde nästan allt själv!
(Jag passade på å mysa med Lector of course. Sur som bara den. Allt är sig likt!)
Efter stallet gav jag upp. Vet inte om det är foglossningar eller vad som börjar spöka men jag har sjukt ont i ryggslutet, det går runt och ner mellan höftbenen. Värker ilar och moler.. Hujj!
Hoppas på en sträckning bara vi får se.  
Så efter stallet drog jag hem. Nu skulle bruden iväg å golfa lite, sen på spa med champange, efter det middag åsså krogen. Hon har diverse utmaningar att klura på under kvällen! :)
Hoppas hon får skoj! :)

Nu ska här.... Ja jag vet inte. Är svintrött efter en jobbig natt med damen. Hon har vaknat en gång i timman hela natten. Syns en tand bredvid den redan existerande så det är väl det som är på gång. Hoppas det går fort!

Nä. Ska invänta hem Patte ponken. Är å kollar på nån stuga hans kompis köpt.............

Vad gör ni ida??

Kommentarer
Postat av: Emma

Idag har vi varit på kalas hos Grimm som fyller 1år :)

Sen har vi inte gjort så mkt mer..

Hur är det med er?

Kram

2009-09-05 @ 17:49:46
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inväntar nattbesök :-)

2009-09-05 @ 21:28:39
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0