Måndag morgon... Igen. Jobbvecka!

Jahaja! I dag måndag, jag börjar min arbetsvecka med en ledig dag! Haha! :)
Imorgon gäller det, då ska man iväg å börja jobba. Sköjj! :)
Men än idag är jag ledig å då ska jag passa på å komma ikapp med tvätten, få städat lite (eftersom sen följer tre dagar utan städ...) Spännande att se hur livet går ihop med jobb.
Dessutom så har jag ju bestämt mig för att använda en lite annan taktik att tackla dom problem som funnits på jobbet. Vi får utnyttja min nya färskhet på stället för att kanske få lite ordning på vårat "Problem".

Men som sagt. Idag ska tvättas, plockas lite också ska jag se om jag kan möblera om lite i sovrummet för att få ordning på allt därinne. fasen... Vi hade behövt ett rum till..

Idag är det även möss och vant jakt. Ska försöka hitta mössor och vantar till Elise. Gärna nått fleeceställ också.. Ska se. Lindex har nog fleecet men mössa tvivlar jag på...

...Jag spann vidare på möss och vant historien och kom fram till denna lilla anekdot...
Måste censurera för annars hade ni vetat vilken man jag pratar om och det är väl kanske onödigt... fast iofs så borde ju inte hans "moral" döljas. Men ändå.....

...en framstående man på ***  i ett väldigt förfriskat tillstånd ville köpa... Emh... "tid" med mig!
Jag och Johanna var på Centrumbaren, som ännu fanns då. Vi stod vid baren och hade beställt.
Han kom fram och överföfriskad och ville prata. Jag låtsades inte kunna svenska (för att komma undan och skojja litte) varpå Johanna spann på hela historien och berättade för honom att jag kom från Murmansk och kommit hit för att "tjäna-pengar". Jag stod och spelade dum å när jag hör Johanna nämna ordet Murmansk skiner jag upp och säger: "Da! Murmansk!" 
Vi tyckte detta var såååå kul.. Ända tills mannen lägger armen om mig och säger "I love you, do you want money?" Och tog upp plånboken.
EXAKT DÄR tog det roliga slut och jag och Johanna (även vi tydligen överförfriskade) insåg att vårat skämt kanske inte var så kul iaf. Min dåvarande kille kom i samma veva till undsättning. Suck.
Jag har verkligen gjort korkade grejjer.....
Jag och Danni brukade åka på semester ihop och ljuga ihop sånna galna historier så det är inte klokt!
Haha! Ja det var tider det.... :) Haha!

Jahaja.  Nämen jag ska ta och dricka lite mer kaffe åsså göra oss klara. Kanske en sväng på ÖL om vi hinner.

Nån bild från igår...


Sådärja. Osminkad ligger i sängen och glor på Idol....


Elise hårdingen i sin ACDC tröja...


Elise busar på madrasserna som vi inte burit ner ännu sen vårat fredagsmyyys! :)



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Lycka till på jobber,, gumman... Kram på er

2009-09-28 @ 08:25:58
Postat av: Sanna

Hon är så säääääwt !! ;)

Men FYFAN ! Jävla äckelgubbar alltså. Fyfan ! Ni borde ringt snuten :/

2009-09-28 @ 08:39:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Danni

Ja herre gud, vilka tok vi varit! :-D

Men så kul vi haft! hahahahaa!

Krya på er och hoppas det går över tills imorn när du ska börja jobba!

KRAM

2009-09-28 @ 09:25:05
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Rebban

Helvete bryden, vilka pattar! Ha ha. ;)

2009-09-28 @ 19:23:41
Postat av: Catja

Hähäää! Jo tvillingarna är tebax, å dom är bigger, better änd BÄÄÄÄDER denna gång! Hahahaa! :)

Men som sagt, snart har man en matchande mage... Hohoohoo!

2009-09-28 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0