Johan Falk film... Yeah right! Hehe!

Nä då. Jag somnade såklart! När allt mys var frambäddat, jag hade duschat, badat Elise och lagt henne så var jag så slut så jag somnade såklart! hehe!
Patrik låg och såg klart filmen och jag såg klart den i morse. helt bra var den. Jag gillar faktiskt dom där filmerna. Dom är helt bra ju! Här är en liten suddig bild på vårt mys.....

Ja detta är från imorse.. Igårkväll glömde jag fota!
Elise har sovit på soffan... Som hon trillade av!!
Jag vaknade i natt av lite dunkande. När jag vänder mig om så har hon trillat ner från sin soffa ner på våran madrass. Jag var beredd på att hon skulle skrika i panik när hon blev rädd av fallet... Men inte.
Hon vaknade inte ens! Hhaaha! Hon låg å sov i en liten hög under soffan.. Hihi!
Så jag lyfte upp henne igen bara och lade soffdynor under henne. Hihi!

Idag skiner solen så vi tänkte nog kratta lite löv med Elise hos Göta.
Men Patrik ser himla trött ut. Jag får nog övertala honom....

En till  bild på en dryg Elise....



Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, gillar när hon är dryg :D

2009-09-27 @ 18:01:11
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0