Ingen vila å ingen ro

Äsch förbaskat också! Jag och Elise gick å la oss för å vila efter lunch. Elise somnade bums men för mig var det svårare. Patrik och Andreas satt och drack kaffe och gastade så jag kunde inte somna.
Patrik kom å knackade på dörren och sa att dom sticker ut en sväng. Yes, tänkte jag. Men i samma stund som han stänger dörren så vaknar Elise. Jahap.. Fan också.

Nu är vi helt döda hela bunten. Patrik drog ut för sjuttioelfte gången för att hjälpa nån med nått. Suck.
Tanken var väl att vi skulle se film ikväll men.... tvivlar starkt på att jag kommer orka.
Huvvet är bra såsigt å jag har många timmar kvar att "jobba". Huuuh.....

*Negativitetsklubben signar in...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0