Gnäll inlägg så hoppa vidare om du redan har en dålig dag.

- Elise har somnat klockan tre inatt. Jag har fått bängla och tjorva heeeeela natten....
-Sen drömde jag mardrömmar. Patrik och syrran planerade å mörda mig. Men dom övertalade mig att skära halsen av mig själv. Eller nä, jag fick Nina till att göra själva "skärandet" men jag bad henne göra det. Sen ångrade jag mig och bad Patrik köra mig till sjukhuset. "Jajaaaa" Svarade han åsså tog det typ halva dagen. Han var å tanka å hälsade på nån och tjorvade för att jag skulle dö. SJUUUKT!!!
Men när Nina skurit upp halsen på mig så hade det inte börjat blöda alls.. Ni vet när man skär sig i fingret så kan det ju ibland ta ett tag innan det börjar blöda. Så var det med min hals. Men jag kom ihåg att jag hade sjukt ont i halsen.
När jag vaknade i morse så hade jag ju sjukt ont i halsen (som jag fick igår) så jag trodde när jag vaknade att vi faktiskt hade skurit halsen av mig. Å jaaa baaa: "Guu va ont det gör å svälja lixoooom!"

SEN då så skulle jag ventlilera till Patrik om min dröm å han säger: "Nä men lägg av! Sånt där vill jag då inte ens höra om!"
NÄHÄ!! Men MIN HALS SKA VI MINSANN SKÄRA I???!!! Skulle jag kunna få VENTILERA LITE HÄÄÄR!??!?!?!
Så då vände jag mig demonstrativt om i sängen så vi båda skumpade upp och ner. Bara för att understryka hur sur jag var på honom. Sen så sa jag inte Hej då. Hah! Rätt åt han! Åsså skickade jag ett argt sms åt honom.
(Inte så farligt bråk som det låter. Svårt ibland på bloggen för folk kan ju tro att det är allvar. Vi har ju hett temperament båda två så vi dustar, det gör vi, men det går snabbt över! :) Särskillt när jag är gravid... Höhö! Måntro varför???! :))


Ja funderar lite på om jag verkligen ska fara med Elise till dagmamman....
Hur gör man när natten varit såhär?? Ska jag fara dit med henne iaf eller?? Men liksom när jag börjar jobba så måste ju jag på jobbet trots att jag inte sovit. Vilket betyder att hon måste till dagmamman trots att hon inte sovit... Ja. Men... (Nu kom jag av mig, Patrik ringde. Den bajskakan utan socker... ) (<--Remember?? Aha aha??! Hehe!)

Hmmm... Ja. Jag måste dra på mig nå kläder å lämna av Elise. Sen hem å duscha å sovaaa!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hojj vilken dröm, trevligt, yuck! jaa bajskakan är ju passande på karlarna vid sånadär tillfällen! :D

2009-09-22 @ 08:30:45
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0