Aningen PANIIIIK!!!!!

Ja! Först. Syrrans vistelse förlängdes med en dag! Inte mig emot! :) Hon åker hem idag ist.
Men mitt problem just nu är att jag har inget att ha på mig till bröllopet IMORGON!!!!!!!!!!
IIIIIK!!!!!! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. HJÄLP!!!!!

Jag är alltid ute i god tid och har planerat kläder men inte nu. JÄÄÄLA KRIS!
Provade en klänning Nina igår med över bröstkorgen så gick inte klänningen igen. Saknades typ en DECIMETER!!
Höhöhööö! What??!

Nåja, idag gäller det att hitta kläder. FORT! Åsså sola en sväng till...Var igår och köpte en accelerator lotion också. Men fegade och tog inte den värsta värsta... Ska ta den idag istället.. hehe.

Nä  vettni, jag är för stressad för att blogga. MÅSTE hitta kläder nu.
Jag har dessutom lånat ut mina klänningar för SVINLÄNGE sen... Problemet. Jag minns inte till vem!!
Ojoj......

Kommentarer
Postat av: Emma

Ajaj.. hoppas du hittar en klänning :)

2009-09-11 @ 11:57:57
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0