Vild bebbe och iväg på jobb igen

Jesus bebben i maggen lever om. VIlket liv det är heeela tiden!  :)
Jo jag vet att alla undrar en massa om graviditeten men jag har som inte riktigt fokus på det nu. Lär väl bli som BM säger. Helt plötsligt står man där och bäbisen väntas komma inom tre veckor. Lite skönt faktiskt. Då blir inte väntan lika lång som med första. Hihi! :)

Håller på å ska börja packa ihop tradera grejjorna jag sålt. Blir mycket packande nu...
Sen så är det jobb igen som gäller. Lustigt att se Patrik när ja gkommer hem.
Han har ju aldrig behövt vara såhär länge ensam med ELise så han är helt färdig när jag kommer hem från jobbet.
Igår hände nått roligt också. Jag stod och plockade i Elises kläder å frångade honom om ar henne tjocksockar var. "Inte vet jag..." Svarade han.
"Jamen hade hon inte på sig dom när ni var ut igår?"
"Öh nä. Jag tog aldrig på henne dom."
Å gissa var dom var. Jo. I tårna på hennes skor. HAHAHAHAAA!!!
TJocksockan tog ju upp hela platsen i skon där trampdynan och tårna ska vara. MUHAHAHAHAA!!!
Patrik: "Muhahahaaa!!! Jag tyckte väl att hon gick lite konstigt!"
Haha! Lillgumman, hihi, hon har ju gått på tå i stövlarna. Undrar vad hon har tänkt. Hon hade ju inte sagt nått så hon har väl bara tänkt att "Jaha, det ska kanske vara såhär."
Heheee... Ja. Det var ganska roligt. :)

Tjaaah..... På jobbet går alla runt ock kokar. Ja, det är bara en tidsfråga innan allt imploderar och det blir kaos. PÅ RIKTIGT. Nåja, ganska väntat.

Nä hörni, lite kaffe till å gos med familjen. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHAAA!!! Stackars lillpluttan :D

2009-10-10 @ 09:35:32
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Linda å Ellen

Kanske ganska typiskt karlar....

2009-10-10 @ 10:00:41
Postat av: Jessie

Heja gumms.. inte kul med en vilding.. tror faktiskt att propparna hade behövt brinna å kaoset infinna sig.. kanske hade blvit lite bättre.. fast risken finns ju att det skulle bli satans mycke värre... you know what I mean..=) kram kram

2009-10-10 @ 15:11:33
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha typiskt karlar!! :p

Vad mysigt med vildbebis i magen.. längtar tills jag börjar känna ordentligt.

Kram

2009-10-10 @ 19:34:56
Postat av: Emma

Från förvirrade mig då som glömde att skriva namn.

2009-10-10 @ 19:35:38
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0