SÅ SKÖNT ATT LÄMNA ELISE HOS DAGMAMMAN!!!!

Imorse har hon:

•Slitit ut hela sin garderob på golvet.
•Plaskat i toastolen med en kloss.
•Dragit ut hela hennes sköt/dagmammaväska
•Slitit ner alla kläder som hängt på tork.
•Bäddat upp och dragit täckena efter golvet. (Efter att jag bytt till ena sängkläder.)
•Dragit datorn i golvet.
•Hittat min gamla tekopp som stod på byrån och dragit den i golvet och plaskat i det efter att jag klätt på henne med rena och galet matchade kläder. (Även skvättat upp på soffan...)
•Hittat brödrosten i skåpet och skakat ut brödsmulor på köksgolvet.

Jag har sparkat in foten i hennes gamla gåstol när jag jagat ifatt henne och sparkat upp nagelbandet på tån. Det blöder.
Tror ni mig när jag säger att jag slängde (Nä jag har inte kastat ungen) in ungen i sitt rum stängde dörren å grinade som lillaskutt. Fy faaaan va sköööönt å fara på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0