Okristligt tidigt uppe i morse igen

Å sent blev det igår... Jisses.
Igår kväll (helt oplanerat) så tog vi upp våra issues på jobbet med våran chef.
Det blev ett inte så trevligt (ändå bättre än jag trodde) och lååååångt samtal. Jag tror jag var hemma kring tolv eller nått...
Men i överlag känns det som att det gick bra.
Alla fick sagt viktiga saker som verkligen verkade gå in.
Hoppas på förbättring nu.
Det är obehagligt att dra igång sånt här men när det nu är gjort så känns det bra för oss alla. Nästan. Tror jag. Iallafall för mig.
När jag kom hem satt Patrik ännu uppe å pluggade. Får se hur det går idag då.... *Håller tummarna*
JAg sa Godnatt till honom och gick in och sov även i natt inne hos Elise eftersom hon är så snorig.
Åsså tyckte jag att Patrik måste få sova hela natten i och med hans prov idag.
När jag ligger  där inne å håller på å somna så får jag sms. Från Patrik. (??!?!)
"Låg här och pratade med dig. Såg inte i mörkret."
Hahaha! Då har han alltså legat och pratat med mig och trott att jag låg där bredvid. Hihi! :)
Så jag kilade in till honom ett tag till åsså pratade i lite... In  till pigan å har soit som en stock. Man blir slut i huvvet av sånna jobb-relaterade utblåsningar och Interventions. Hooooohhooojajjjajaaa....

Jahaja... Ikväll blire jobb. Men innan det lite sånt där dagligt tjaffs här hemma. Även lite tradera paket skickning. ÄNTLIGEN DET SISTA! Huuuh.....

Nä. Läsa lite bloggar nu å kolla mailen. Häjj!

Ville inte diskutera saken. Trodde att man skulle förstå det men det är ju såklart inte så lätt! Dumt av mig! Så sudd sudd väck väck!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, samma här, kollar fan aldrig de där omdömena, så det var därför jag blev extra superduperförvånad över tjejens ÖVERreaktion på grejen.

Jävlar vad skönt när brister på jobbet kommer ut i luften. Det blir säkert bättre, vad det än är, för nu har ni ventilerat lite. Det brukar sätta fart på förbättringar!

Nåå stackers din gubbe, inte är det lätt att måsta prata med en vägg om kvällarna :D

2009-10-15 @ 08:18:07
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilka dagar och tider passar er, i förhållande till jobb och annat? Jag tänkte ifall Patrik också vill vara med och om ni ville ta några bilder på Elise ensam också som du skrev om tidigare. Om du vill kan du ge förslag på dag och tid så ser vi om det passar, vilket det säkert gör. Det går bra vilken dag som helst även helger, det kanske också känns bäst när alla är lediga.

2009-10-15 @ 09:55:52
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är lugnt, har släpat in den i datarummet igen så jag slipper se den, stod i hallen tidigare ;)

2009-10-15 @ 14:29:26
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0