MVC igår

Igår hadejag tid hos BM.
Elise skulle ha varit med Patrik men hans tatueringstid ändrades så hon fick fint följa med...
Å det lär inte hända igen. Herregud. Jag har inte ens hört bebisens hjärtljud. Hade fullt sjå med att trösta och hålla i Elise som trodde att Bm gjorde illa mig med dopplern. Hon vart jättelessen och lät inte BM komma nära. Så blev hon rädd för alla ljuden från magen.
Efteråt försökte hon också riva bort blodtrycksmätaren från min arm.. Hehe!
Duktig gumma! :)

Bäbisens hjärtljud låg på 148. Högt! Elise låg VARENDA gång på 134. Fattar inte hur det är möjligt. Men så var det.
Men denna lilten hade hela 148. Å levde om som tusan i magen. Sparkade och viftade och härjade som ett litet tok i magen.. Hih! :)

Mina värden är helt bra också. Blodvärdet på 133. (!!!) Sockret 5.0.
Bra bra...

Idag ska vi på Folkrace och på torget å kolla in oktoberfesten. Funderar på att sammanfatta i bilder senare.
Slipper jag dikta. Känner mig trött på å uttrycka mig i text.


Kommentarer
Postat av: Anni

Då kanske ni få som vi, nr 2 blir mer vild än tam!=o) märkte av dom tendenserna redan när Hilda bodde i magen=o)

2009-10-05 @ 09:54:58
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0