Morgon morgon!

Strul med damen IGEN. Aaaah!!! Nu ska jag sluta skriva om det. Då kan ni läsa in "strul" varje natt ända tills jag tellar you otherwise! Vilket kommer dröja. Fattar inte vad hon bänglar med denna damen.

Igår hittade jag maskerad kläderna till Elise! :) Jag å Patrik är kvar. Patrik skulle va nån pirat typ å jag vet inte vad.... Måste försöka hitta nått som man ryms i.
Jag diskuterade med Patrik å hans jobbarkompis igår om Halloween och tjejjer. Många tjejjer använder Halloween som ursäkt för att legalt kunna klä sig så lite som möjligt. Man kan klä ut sog till vad som hellst bara man sätter ordet "Sexy" framför. Typ Sexy nurse, sexy armygirl, sexy french maid.... 
Dom ska kunna gå omkring som nakna slampor, å det är helt okej för det är ju HALLOWEEEN! Fast  är man verkligen utklädd när man inte är påklädd??! 
Jag funderar då alltså på att göra en kupp som min syrra gjorde förra året.  Ska se om jag hittar prylar till det.
Jo.. Psst! Anledningen till varför jag vet detta om tjejjer är för att jag varit "medlem i klubben" å även jag har gått naken. Men jag behöver inte locka till mig mer karlar. Jag har fullt upp med den jag har så jag har avslutat mitt medlemskap.
Ska ringa syrran....Så fort klockan blir lite mer....

Shit ju.. Jag har ju glömt vara å vaccinera mig... Har du varit ännu??


Nä nu ids jag inte mer........
Kaffe....

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker min sandras egengjorda svampbobdräkt var så klockren den kunde, en stoooora madrass som hon knåpat med.... så påklädd o vadderat o osexigt de kunde blir ;) de går inte att jag är hemma igen, men ska verkligen boka luuugnt o jag har fått köttsoppabuljong av mamma nu så jag klarar mig :)

2009-10-27 @ 07:51:13
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vågar inte vaccinera mig.. så :(

2009-10-27 @ 09:00:38
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får vi int se nå magbilder snart???

2009-10-27 @ 10:49:24
Postat av: Anni

Vaccinera er! Riskerna att inte göra det överväger riskerna med vaccinet(vilka inte är värre än med andra vaccin). Om ni inte gör det för er egen skull så gör det för er familjs skull, så ni inte smittar dom!



JAg tog vaccinet på jobbet förra veckan och har då än så länge överlevt!=o)

2009-10-28 @ 12:19:46
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0