Hemsk natt

Ja för tusan. Hujja.
Elise har skrikit hela natten. Hon är snorig å har inte kunnat ha tutten. Ingen feber men hon har skrikit rätt ut.
Inte bara gnytt å så utan tagit i från tårna.
Så det har inte varit nån vidare trevlig natt. Jag och Patrik råkade i luven på varann också.
Så denna natt har ju varit allt annat än bra. Trist.
Elise är fortfarande jätte jätte snorig men ingen feber. Vilket jag tycker är lite konstigt. Men ingen feber alls.....
Får se hur hon är i kväll.....
Vi tror också att hon kanske också reagerat på att jag varit borta så mycket dom senaste dagarna.
Vi får se hur hon sover i natt.....

Näää, idag är det jobbet som gäller igen.
Patrik och Elise ska på stan å kolla på Grannyran på torget.
Hm. Jag kan erkänna att jag har lite svårt för att vara glad. Jag är rent ut sagt avundsjuk!
Jag vill också har en del av dom där 71 miljonerna. Jo det vill jag verkligen.
Lite glad är jag för vinnarnas skull. Men bara lite... Guuuu va jag är svensk! (Fast det är jag ju inte! Hehe!)

Nä nu ska jag goa med familjen. Häjj!

Kommentarer
Postat av: Linda å Ellen

Här har vi oxå en snorig brud,hon har inte heller haft feber men hon är lite kraxig oxå.

2009-10-11 @ 08:53:29
Postat av: Sanna

Jag HATAR de som vinner. Inte en gnutta glad för deras skull plutläpp och armarna i kors

2009-10-11 @ 18:21:18
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch då har vi haft det lika jobbigt i natt :( Leon är också snorig och ligger bara och snörvlar och sparkar hela natten.. höll på att bli knäääpp!

2009-10-11 @ 18:44:10
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Danni

Oj, d e verkligen många me snoriga ungar.

Alvin e åxå supersnorig! Men inge feber! d e ju konstigt!

Men d e ju bra, så man ska ju inte klaga.

Håller tummarna att vi alla me snoriga barn får en bättre natt!

KRAM

2009-10-11 @ 18:50:45
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Catja

Ja jag håller med Danni! Jag önskar er/oss alla en riktigt god och snorfri natt! :)

2009-10-11 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0