Dagen i bilder...

Jahaja. Idag började vi dagen med att jag å Elise for på Folkrace och kollade när Patriks kusinbarn (bla.) rejsade! :)
Vi träffade ett helt gäng folk vi kände.
Efter folkracet for vi och hämtade upp pappa åsså gick vi ner till torget för att kolla in vad det var som pågick på Oktoberfesten.
Så här kommer pixen! :)

Meeeh! Nu kom dom i helt fel ordning ju!
Men vi kan ju börja med det roligaste! Patrik provade kasta yxa och hipsvips fick vi stå där i evigheter! För han gick raka vägen till final och där kom han trea! :D Sen visade det sig att killen som kom tvåa hade minsann kastat sog själv in i SM finalen tidigare! Haha! :) Alla andra i tävlingen var proffs på just yxkastning. Coolt!
Så Patrik är ju bland dom bästa i svarige alltså. Hihih! :) Han har varit mäkta stolt.
Han vann nått spel och en keps. Men framförallt ÄRAN... :)
Duktiga älskling! ♥

                 
Sen så provade han på att sitta i framsätet på polisbilen. Hahaha! Han var lite nervös för att sätta sig i den men jag tjatade. Bilden fanns ju där för att man skulle få se hur en polisbil ser ut! :)
Jag skulle kasta bollar i en korg. Fet som en jäkla tunna är man och man har svällt åt alla håll. Hade inte tänkt lägga ut den här bilden men Patrik tjurade. "DU ÄR GRAVID! Det är ju nånting FINT! Förstå det.." Så jag lägger ut bildjävulen å bjuder på det... Huvva!
Vi kollade in brandbilen också å jag bad Peter flexa med musklerna så jag får en bild på en tuff brandman. Men då skrattade han bara.. Beviset har ni här! Sen fick Elise en brandhjälm! :)
Lilla gumman sov som en stock! :)Vi köpte ett par handskar till Elise å hittade ett par vantar till mig. Ett par som jag genast tappade på torget! Men jag hittade igen dom sen! :) Klantskalle!
Här står han å kastar finalisten... hehe! :) Trist att bilderna kommer i fel ordning. :( Men ja... Så här såg det ut. Fast bakvänt! Sen tog vi en korvpaus... Fast det gjorde vi ju innan kastningen ju. Förvirrande värre detta! Haha! :) Finsk grillkorv. MUMMAH!  
Elise posar i lekparken!


VÄRLDENS SÖTASTE UNGE!! ♥
Här är vi då på väg till torget.... (Usch va bakvänt å jobbitt!)
På folkracet... :) Alexandra körde bra men grabbarna klarade inte av att få spö av en tjej så dom började jäklas me henne på banan. Jääääla karlar! Hon e så söt Alexandra trots sina försök till fula miner.. Hihi!Ännu mera korv...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad konstigt de känns att se pigan med små tänder ;)

2009-10-03 @ 22:27:49
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Catja

Haha! Jo visst är det! :) Jag har inte vant mig själv ännu! Hihi!

2009-10-04 @ 08:37:48
Postat av: mormor

ÅHHH... vad fin pigan är med sina små gryn... Älskar er.... Mormor

2009-10-04 @ 09:58:42
Postat av: Håpe

Hahahaha!!! Guuuh va söt hon är med tänderna!! Haha...undra vart dom ska med henne;D Så hima söt! Måste komma t gve nu igen...huhh!

2009-10-04 @ 10:56:08
Postat av: Johanna

åh vilka härliga höstbilder:) sista dan innan snön..vem hade kunnat ana.. suck nu är det slask:(

2009-10-04 @ 21:05:29
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0