Dagen är ÄNTLIGEN slut

Ja herregud. Redan klockan tio i förmiddags s längtade jag till ikväll.
Jag längtade efter den stunden när jag lagt Elise och jag och Patrik ligger på soffan å kollar nya CSI avsnitt.
Patrik fick dock jobba över men det är ändå gaaalet skönt att bara ta det lugnt nu.
Fasen denna morgonen och förmiddagen höll på å ta knäcken på mig! :)
Trots alla jävulskap som fröken ställde till med så lyckades jag ändå fixa disken, dammsuga, byta rent i sängen,  tvätta en maskin, hänga den på tork, skjutsa Elise till dagmamman, åka å handla, lämna hem varorna å sen på jobbet. Pjuuuuh....... Jag hade tio minuter till godo dessutom när jag väl kom till jobbet.

Patrik kom å hälsade på på jobbet kring lunch och frågade om jag nu kunde tänka på ELise igen utan att bli förbannad.
Svaret blev: Nä inte ännu.
Inte förrän på eftermiddagen började jag längta efter gumman. :)
Denna gången satt det i länge. Jag blev så slut helt enkelt. Hehe....
Snacka om prövníng i tålamod. Nå jag bröt ju ihop å grinade på dasset så jag klarade nog inte testet.
Grinandes på toa med elise bankandes på dörren och äen hon tjutandes. Höhö. Måste ha sett ut som på film! :)


Nä nu ska jag försöka få huvudvärken att avta och bara ta det lugnt.......

Natta

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah kan verkligen se det framför mig : )

2009-10-19 @ 21:46:32
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Johanna

nå stackare.. och sen när man är gravid så är man ju ännu mer känslig! Du får gärna titta om du hittar hjulet:) vad snällt! vår hamster kommer nämligen gnaga av sej sina ben eftersom det inte finns hamsterhjul nu för tillfället på affären..suck

2009-10-19 @ 22:21:31
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0