Vilken sten har jag legat under??

Jag har har trott att akunpunktur är sådär lite mysigt. Lite spa-aktigt på nått vis. Man har ju sett på tv också när dom sitter med nålar i ansiktet och pratar väninnorna emellan och sippar på drinkar...
MEN AKUPUNKTUR ÄR INTE MYSIGT!!!!
Jag trodde att jag skulle få ligga å mysa under en filt och ha det mojsigt bara. Men fyyy faaaseeen va ONT det gör??
Sjukgymnasten tyckte att jag skulle ha några nålar och Jaha tänkte jag.
När hon ska sätta nålarna så säger hon "Ja, jag skulle ju ljuga om jag sa att det var skönt."
Konstigt tyckte jag, för vad jag förstått så gick ju folk och gjorde detta ibland även bara "För att". 
Men jag var inte direkt beredd på hur Oskönt det skulle vara.
"AAAJ JÄÄVLAR!!!" Skrek jag rätt ut. Jag bad genast om ursäkt för min svordom och hon sa at hon hört värre. Men jag hade ingen aning om att det gjorde så förbaskat ont. Åsså den på foten. Men dra mig baklänges vad ont. Trodde foten skulle explodera! Sen dessutom ska dessa nålar snurras på, liksom spänna dom på nått vis... Uuuuh.... Fy bubblan.
Å på fredag ska jag tillbaka å göra det igen. Å då ska vi ta den "onda sidan"... SER INTE fram emot det!
Stödbältet jag fick var dock rena drömmen. Åh så skööönt! :)


Nä nu måste jag kasta ihop nå mat till mig å Elise.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Glömde jag nämna att det gör ont? :P Jag funderar seriöst på att ge upp det där med akupunkturen.. Jag sa ju att gör det ingen verkan så har jag ju iaf fått vila, men smärtan börjar fasiken vara nog nu känner jag, och det vettetusan om det har haft någon verkan heller :/ Ska få en Tens-apparat på fredag när jag ska dit igen, får väl hoppas att den hjälper istället, annars ger jag upp.. Hoppas verkligen det har bättre effekt på dig! :)

2009-11-10 @ 21:08:58
URL: http://alskadeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0