SOVMORGON!!!

ELISE HAR SOVIT TILL ÅTTA!!!! :D
Hon kom in till oss vid fem och vid sex men jag bar tillbaka henne till sitt rum bara. Hon somnade om så fort jag la ner henne i sängen åsså har hon trynat på. Vi vaknade av att det blivit ljust... Fy fan så härligt! :)
Patrik tyckte jag skulle sova lite till men jag kan inte sova när dom är vakna. Jag vill som inte sova mer då...

Well, idag vet jag inte vad vi ska göra. Ut å åka pulka ska vi då...
Dagens fotografering har flyttats till nästa vecka. Johanna var förkyld så vi tar det nästa vecka ist! :)

Well, nu ska vi morgonmysa här... Ingen lust å blogga!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Hoppas att ni får en bra dag... Tänker på er... Kom o ät palt med oss :-) Kram

2009-11-14 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0