Men va fasen...

Idag blir en fixa dag.
Har ju inte viljat släpa ut Elise när hon varit sjuk men idag MÅSTE jag dra iväg å handla. Har ingen mat hemma nåmer för fasen.. Mackor och blåbärssopppa finns men det räcker inte långt.
Så idag måste handlas.
Sen har jag glömt skriva mina timmar. Så jag måste förbi jobbet och göra det.
Sen måste jag på COP (Ja, just det COP. Inte Coop. Hängivna läsare vet skillnaden...) och köpa en eller två nya julstjärnor och en ny ljusstake. Staken gick sönder förra året men jag har ändå lyckats packa ner den i kartongen och sen ner i förrådet. Snacka onödigt... Nåja...
Patrik vaknade på ett hiskelitt dåligt humör idag. Ringde precis och frågade om han blitt gladare å det verkade han ha blivit. Skrattade lite förläget gjorde han bara.. Hähä! :)

 Nä, man borde ta och klä sig och sminka lite.

Jojust! Asjobbiga mardrömmar. Uuuusch..... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0