Masslakt? Någon som hakar på?

Nä alltså nu är jag förbannad. När tar fräckheten i dessa pensionärer slut??
Har ni sett lokalnyheterna där dom står och skriker på vårdpersonalen som säger att dom endast vaccinerar barn den dagen?
HERREGUD!! Okej att man blir lite senil, lite seg, lite gaggig, och allt vad man blir när man blir gammal men om man ska bli en sån komplett idiot så står då jag för planerat självmord innan min 70 årsdag. Som en planerat snitt fast ett snitt av ett annat slag denna gång.
Hur kan man som en gammal människa tränga sig i vaccinationskön framför ett litet barn??!
Riskgrupper och barn borde väl naturligvis få sitt först.
Nått stackars barn får vänta längre än nödvändigt på ditt skydd för att någon som redan står med ena foten i graven ska få leva sina 2 månader/2 år utan influensa.
Jag är riskgrupp men jag hade gett min dos till vilken unge som hellst. UTAN TVEKAN.

Nä jag tycker att vi drar upp två köer på vårdcentralerna och kör lite nazist-stuk på en av köerna.
Jag kan verkligen inte förstå hur man kan vara så fräck och hemsk.

Nä vettu hade man fått tag på "En Sån" så hade dom fått höra så många moderna obsceniteter från mig så dom hade ändå dött knallfall på plats!

Nu jäklar är jag mycket UPPRÖRD.

Kommentarer
Postat av: mli

hahahaha du också:) men det är fan förjävligt..

2009-11-13 @ 10:28:25
URL: http://dooti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0