Blir så irriterad

Ja alltså denna jäkla Baconfeber alltså....

Vill bara uppmärksamma er alla på att ni INTE ska ta så allvarligt på det tidningarna skriver.
Det som står i tidningen är skrivet av en karriärklättrande blodtörstig journalist. Jag vet, jag är i blodet en av dom.
Dom MÅSTE skriva som dom gör å väcka uppmärksamhet för att dom ska få ha kvar till jobb å bli erkänd på sitt jäkla Aftonblad eller Expressen.
Vill ni ha information om Den Nya Influensa jäkeln så läs istället på smi.se eller WHO eller liknande.
Gå inte på tidningarnas hysterier.... Suck.
Ha noga koll på var ni läser. Har sett nån sida som heter svininfluensa.se eller nått sånt... Man skulle kunna TRO att det är nått vettigt men när du kollar nogrannare efter vem som är ansvarig för sidan så är det en sida gjord av privatpersoner som bara upprepar det om läst i tidningarna.

Gör som ni vill men kolla erat källmaterial noga. Tidningarna VILL ha katastrofer för då får dom sälja ha det i åtanke!  

Kommentarer
Postat av: Anni

Håller med dig fullt ut, media försöker starta någon sorts hysteri kring det här och jag kan säga att det till viss del funkar! NLL.se är också en bra sida att hålla sig till eller socialstyrelsens hemsida.

2009-11-02 @ 10:11:24
Postat av: Johanna

Jag håller med dig. Nu har jag fått förfrågningar om jag ska vaccinera Lowe eftersom det tydligen finns en sida om att det inte är testat och blahablaha kvicksilver och amalgam hit och dit. Men! Jag tror inte att man skulle vilja massvaccinera hela svenska befolkningen om det vore farligare än ett annat vaccin? man blir TOKIG!

2009-11-02 @ 10:18:36
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: Anni

Vi hade en doktor på barnens dagis som var och informerade om influensan och vaccinet, och han sa vad gäller kvicksilvret att det är en så liten mängd att det inte ens är skadligt, att vi får i oss mer via maten.



De vanligaste biverkningarna är ju samma som våra barn kan få av dom vanliga vaccinen dom får.

2009-11-02 @ 22:11:34
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0