Besök ikväll!

Jess! Ikväll får vi finbesök! Mormor och moster kommer och hälsar på å ska vara några dagar! SKÖJJ!
Jag jobbar lämpligt nog också fm så jag kommer ju har tid å umgås till å med! WOW. :)

Justja.. Har det varit nått skalv inatt?? Tjugo över tre så mullrade det till och sängen skakade. Skumt..
Just då låg jag och Patrik vakna och surrade. Varken han jag eller Elise kunde sova just då. Elise ska till dagmamman idag, blir enda dagen för henne där denna veckan. Sen blir hon hemma med mmormor och moster. Ojdå... Kom på just.... Undrar hur länge dom blir då? Måste ringa å kolla så jag kan säga till dagmamman!

Nä fasen... Det är inge kul å blogga just nu. Så jag orkar inte updejta så mycket nu..
JO! Idag jobbar jag å Rebban ihop hela dan. Fasen va kul, det är inte ofta hon å jag får jobba ihop! :)

Nä usch å blä, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaa. vaknade tjugo över tre. fast hade ju då inte fattat att de va nå skalv :)

2009-11-16 @ 09:01:46
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Marie

Var med och tävla i min blogg om barnkläder från www.iob-butiken.se märken från maxomorra, alfons och milla m,m. :)

2009-11-19 @ 06:43:27
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0