WEIRD!!

Vi har varit på ranten hela förmiddagen. Varit på stan och promenerat och fikat. Provade ett par löpartights. Grabbarna sa att jag visst kan ha på mig sånna. Jag påsod mig se ut som en kassler men dom påpekade starkt att NEJ, det är ju inte nät byxor, ej heller rosa.
Patrik fortsatte oxh övertalade mig om att det såg inte bara okej ut utan riktigt bra ut.
Jag tyckte att jag visade hela pillan. Benen kändes ju som okej, men det var som att visa upp hela mellan benen.
"Jamen ta på dig en lång tröja tills du vant dig!"

I alla fall. Nu är vi hemma. Har ätit och vilat middag hela familjen. Jag vaknar av att Patrik stryker på mig
"Gumman psst! Jag sticker ut med Peter en sväng. Dom har hittat ett huvuvd på Tallbacka..."
WHAT!?!? Vänta här.... VAD HAR DOM HITTAT?!
Jo, det ska tydligen ha hittats ett huvud som är slängt ut i skogen.
Patrik tyckte också att det var konstigt och att det var dags att flytta härifrån.
Jag tycker det är konstigare att ingen SAKNAR ett huvud.
Man brukar ju som märka ifall man tappat ett. Ja inte en själv kanske, men någon annan borde väl reagera om dom träffar mig och saknar mitt huvud.

Ska bli spännande å höra va fasen som pågår.....
Va hemskt va? Att man blir upprymd och nyfiken!
Det är ju faktiskt nån som inte har kvar sitt huvud. Nån som är död. Nåns barn eller förälder är död.
Ja usch, när man tänker så så är det otäckt.
Men att man som människa är så nyfiken... Konstig egentligen.
Men det är väl svårt att ta in som helhet. Man ser väl bara ett häftigt CSI gäng framför sig mitt i sitt eget kvarter och tycker att det är spännande...
Gällivare kommer ju bli metropolen för all framtida morbidturism. Vänta bara...


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej! :)

Var köpte du dina löpartights? Vad kostade dem? Är också ute efter såna, som du kanske läst i bloggen min. Kram på dig!

2009-05-16 @ 17:48:29
Postat av: Sussie igeeen!

Vi var på granbacka idag hos svärmor o gissa om det var fett med snutar o annat folk där... Man blir ju lite nyfiken vad som hänt!

2009-05-16 @ 17:49:22
Postat av: sussie ännu en gång...

Hjälmen hittade jag på www.babylandet.se tog den allra minsta XXS. 44-48 tror jag det var på den. Den passar jättebra. Sitsen är köpt på Ericsson, och är en Sjösala det också, som cykeln!



Tack för tipset om brallorna, vad var det för pris på dom? Jag är jättesugen på ett par. Haft ett par för 5-6 år sedan, men stl 36 är inte längre min stl, så jag måste köpa nya!



Ha en skön kväll. :)

2009-05-16 @ 20:08:49
URL: http://sussieeliasebba.bloggagratis.se
Postat av: S

babyland.se menade jag!

2009-05-16 @ 20:09:31
Postat av: Tess trött tokig morsa

hoppas allt är bra med er ikväll



kram

2009-05-16 @ 23:27:22
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0