Tröööött

Ja jisses jag är så trött så jag funderar på å gå å sova samtidigt som Elise. Uschimeja...
Idag har vi haft en dag när vi ränt runt känns det som.
Prommat och kollat in Danni å Pekkas hus och spanat in hur renoveringen fortlöper. Jisses vad dom har jobbat! Susigt värre blire. Riktigt fint!
Sen har mormor gjort palt. Mums! :)
Även dragit en rajd till Moimoi och Burra å deras söta å goa lilla Eddie...
Där var även den gladaste bruden norr om Kairo, Fanny, med familjen fick vi också träffa.

Nu sitter Elisen med jamasen på. Dags å gå å sova på en timma..
När hon somnat ska jag sticka iväg å köpa godis till oss.
Ska även smita förbi Stina som har gett Tindras kryptunnel till Elise. Tjoo! :)

Camilla och Felicia hade kommenterat och tyckte jag liknade Sara Sommerfeldt... Hmmmm.... Måste kolla upp detta!

Är galet ofokuserad så att blogga känns inte så aktuellt.. ehe! :)

Ha de gött, imorgon bitti ska vi åka hem då ska vi se om pappa blivit miljonär. Han hade ju en plan... Hehe!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Kom hem nu. Snälla? ;)

2009-05-23 @ 20:48:14
Postat av: Tess trött tokig morsa

PALT?

hua de har jag aldrig vågat smaka hur smakar det?

2009-05-24 @ 08:23:05
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0