Surströmmingen

Ja jag åt mig så mätt så jag fick göra sådär som gubbarna gör. Jag fick knäppa upp knappen på jeansen. När det var dags att gå hem så fick jag tvinga igen knappen igen. hehe. Patrik var måttligt road när jag rapade surströmming resten av kvällen. Hehe...

Elise står här och diggar till The Voice, jag insåg precis att lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Vet inte riktiigt hur detta gått till Jag tycker att jag jämt städar! Men nu ser det verkligen hemskt ut igen. SKa ta tag i detta.
Hade tänkt göra det nu men kom på att vi ska ju på öppen lek nu och sen på bvc å väga å mäta pigus.
Hon är förbannad här nu. Hon ska pilla på datorn precis som jag och så fort jag lyfter bort hennes hand från datorn så SKRIIIIIKER hon som  om jag skulle ha slitit lös hennes arm... Mnst!
Nä d här går inte mpste dra...
Herregu! Monsterbarn!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hojja, det är så jobbigt det där! Han har ju varit i en massa jobbiga perioder, och de är svåra på sina sätt. Skönt att han sover rätt bra bär han VÄL somnar, men det är så jäkla tungt att försöka söva en arg och SUPERTRÖTT bebbe! Morr!



Ja, de där jävla tänderna!

2009-05-11 @ 11:30:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0