Ridningen...

Ahaaa. Så idag så fick jag denna pålle
Stooooor pålle och fin. Mysig å rida men inte lika klockren som Lector.. :)
Vi fick rida igenom markarbetsbanan som vi har prov på om någon vecka..
Jag gick in och red programmet för hasigt från uppvärmings volten utan att jag hade koll på tyglar sits eller nått. Så första halva varvet gick åt helsicke. Vobbel, trampande och skiit.
Svor och hade mig och när det var dags för min kritik så bad jag Carola hålla sig borta...
Men som tur var så var det inte mycket till negativ kritik. Det enda jag skulle tänka på var att dra ner balansen i bäckenet ist. Jag drar ju upp axlarna fasen i mig jämt och ständigt och blanserar där uppe.
Dvs att jag ser ut som en fågelskrämma.. Haha! :)
Annars gick det bra.

Efter stallet hämtade jag Elise som var i Kullen med farmor hos gammelmormor. Jag och Elise kom hem samtidigt som Patrik som jobbat över. Så när vi kom hem så var det rusningstrafik i hallen och badrummet. En efter en hoppade in i duschen och skrubbade oss ren. Rebban dök upp på kaffe mitt i stormen och gick hem med ett extra par skor. Mina stövletter hann jag använda två gången innan jag blev gravid å nu är dom för små, så hon fick ta dom.

Nu sitter jag och Patrik och kollar på House. Jag har dragit det största fusket man kan inom bantar världen. Jag åt smörgås till middag nu klockan nio. Varmamackor dessutom... Men ooo så gott! ;)

Nu ska vi fortsätta å gissa diagnos.
Hej hopp gummisnopp.

Kommentarer
Postat av: Rebban

Tack! för dojjorna. ;) De får bo hos mig tills dina fötter har krympt en aning...;) Puss

2009-05-19 @ 23:18:40
Postat av: Tess trött tokig morsa

he he gör desamma, undra varför man ska ballansera där:P





www.misstessan82.blogg.se

2009-05-20 @ 09:08:24
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0