Rida ida...

trallal la lall alalalaa! :)
Jag blir lite extra glad dom mornarna när man ska till stallet! :)
Som ett barn på julafton! Haha!
Patrik pratade om att vi skulle skaffa häst framöver...
"Är du inte klok?! Aldrig!" Svarade jag.
Nä, det skulle förstöra det sköna med detta, att jag inte har en egen häst.
Fatta att ALLTID ha det där stallet å gå till!
Jag har det ju perfekt nu, jag går dit då och då och rider och har kul men jag måste inte fara dit var eeeeviiiga daaaag.

Fast det är ju klart, när Elise vill ha en ponny så tänker vi om... Å då kan vi ju ta en häst till mamma med! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, nåååå stackars dig :) Försöker också träna och säga "mamma" onödigt ofta, men det verkar inte ge resultat ännu :)

Men nån gång så :) Och som sagt kommer jag nog att döööö av gosegullhet när han säger det första gången :)

2009-05-29 @ 09:52:49
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0