Plötsligt händer det

Vi höll på å bära ner en massa vinterkläder och skrot er i vårat förråd (Jo, Patrik har gått med på att rensa, ganska fantastiskt!) så när jag går igenom mina jackfickor så hittar jag, Inte en tia. Inte en tjuga. Inte heller nån femtilapp, utan en jäkla hundring!! ;D
Jag dansade runt i hallen av lycka och Patrik tittar på mig å skakar på huvudet. "Man skulle kunna tro att vi är dom fattigaste i världen...."



Haha! :) Jag blir bara så glad, det är ju kul. Jag och Jennie satt en gång och spelade på en Jack Vegas maskin på "våran" pizzeria (den i våran trappuppgång) vi satt och spelade och efter en stund så flög vi upp och skrek och tjoade helt galna Jonas (Pizzeriaägaren som egentligen hette nånting arabiskt, men vi har döpt om honom. Han kallas alltid Jonas, av alla.) nickade mot oss "Vann ni tjejjer?!" Andra pizzagäster vände sig om och trodde vi hade slagit jackpott.
"JAAAAAH!!!! Tjohooo!!!! SEXTON KRONOR!!!!!!" Inger fel på våran uppfattningsfömåga. Vi tyckte bara det var himla kul å vinna sexton spänn. Hehe! :)


Kommentarer
Postat av: Su

Haha. Jamen det är inte summan som räknas, huvudsaken man vinner! :)



2009-05-05 @ 09:50:23
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hoppas allt är bra med dej.

Jag skriver och ber om en liten tjänst.

Idag startade jag ett Socialt experiment på bloggen.

För att lyckas behöver jag allas stöd.

Jag hoppas att du kanske kan hjälpa mej

gå in läs inlägget och SNÄLLA SNÄLLA hjälp mej lyckas få min dröm...



kram

ha de underbart

2009-05-05 @ 10:28:09
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha ha, känner igen den där glädjen :D Jag menar, det är ju inte ALLT för ofta man vinner nåt . . .

2009-05-05 @ 10:42:31
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Zanna o Grimm

Klart att vi måste ha lite egen tid för att vi ska orka vara dom supermorsorna vi är ;) men när man är hemma och mammaledig så förstår jag inte varför man inte ska kunna vara med sitt barn ? det är ju det den tiden är till för. Att du ska kunna ge ditt barn all tid du har för att gå så bra förutstättningar som möjligt och god relation. Hujja jag är inte så bra på svåra ord men jag menar te x om det är partajj på gång så anser jag väl inte att de är världens grej nångång, men jag vet ett par st i den här stan som hellre lämnar ungen till mormor/farmor och där får dom vara näst intill varje helg för att morsan ska ut å supa.Trist men sant, hur kan det vara så fritt att få skaffa barn till höger å vänster egentligen när inte vem som helst får köra bil te x ?

2009-05-05 @ 11:17:38
URL: http://ins4n3.blogg.se/grimm
Postat av: catja

Ooough! Läste kommentaren från Sanna här ovan och det låter som att vi är i luven på varann. Det är vi inte! Vi disskuterar bara om mammaledigheten och att man ska vara med sina barn barn då. Att det är det ledigheten är till för! :) Vi gillar inte att folk lämnar bort ungarna varje helg för arr typ... festa! :) Men vi står på samma sida hon och jag. Kom på att man kan tolka det som att jag tycker tvärtom! :) Så är inte fallet!

2009-05-05 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0