Packar morgon

Jepps idag så kommer morgonen gå åt till packning. Nu ska vi försöka få ordning på alla grejjer vi spridit runt här på Stensgränd...
Jag och Elisen har alltid packning för tusen personer.. Hehe.

Damen har tjorvat inatt. Hon fick smaka palt igår så jag tror hon fick lite knip av det. :(
Tre timmar i sträck var hon vaken och grinade å gnällde och hade sig... Snaaaark! Man är lite mör idag..

Så nu ska jag ta å hoppa i duschen å gö mig klar sen så packar vi iordning våra grejjor och åker hemmåt.
Så ska vi se om pappsen blev miljonär igår eller inte. Hehe!
Han sa ju det att Snötippen is the place to be in... Heh!
"Jamen tänk efter! Dom har tippat snö där sen sextiotalet, förstå vad många plånböcker och smycken det ska ligga där!"
Så han å grabbarna har varit där och kollat runt men dom ansåg sig vara felkklädda. Surrade om att dom ska tillbaka men det tror jag inte förrän jag ser det. Hehe!
Även OM Patrik skulle hitta guldsmycken värda en förmögenhet så har han ju en skrot-Nisse i sig som aldrig hade kunnat göra sig av med guldet. Dvs att han skulle ha smycken hemma värda en massa pengar men det skulle aldrig BLI till pengar...
Haha! Lilla knasiga Patteponken....


Kommentarer
Postat av: jessie

men såja nu fattar jag vad allt surr om snöhögen var igår.. kände mig som blondaste bimbon norr om kapstaden..(hmmm undra om det finns många blondiner i afrika?? ) Kom hem nu.. kram

2009-05-24 @ 10:41:21
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad är det för gröt du brukar göra till dig och Elise?

2009-05-24 @ 11:19:19
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Emma

Har du något recept? :)

Ja han är helt otrolig! Sen somnade han om efter tolv och han sover ännu. Det verkar som att han kan sova hur mkt som helst!

2009-05-24 @ 15:52:30
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0