Oväntat besök. Men hon dricker inte Gevalia.

Jepp! Igår fick vi oväntat besök! :) Lillasyster/Moster Hannah kom på besök. SKOJ!
Så igår hade jag inte tid att blogga. Idag klev vi upp tidigt åsså cyklae vi iväg till stallet och lekparken.
Har foton från allt men orkar inte lägga in dom nu...
För en halvtimma innan jag skulle köra syrran till bussen som skulle ta henne hem till byn så kom jag på att jag och ELise skulle hänka! :) Så nu är vi i Töre... Mys pys!
Överraskade mormor så hon skrämde halvt ihjäl Elise... Heheee!! :)

Nu börjar Elisen äntligen bli trött, hon har ju sovit i bilen....
Imorrn lägger jag in bilderna från tidigare idag.

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Danni

Men va? Är du ini byn??

Nå kom förbi på ICA imorn när ni är ute och går. Jag jobbar till 15.

Ni åker väl inte hem imron?

KRAM

2009-05-21 @ 21:54:23
URL: http://nittonhundraattiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0