Morgon

Elise hann bli övertrött eller nått igår och vägrade sova till en början... Efter massa tjorv så slocknade hon till slut och har sovit som en stock hela natten. Skööönt! :)

Smarta jag skrev ju på bloggen igår att jag var i byn... Det skulle ju hållas hemligt eftersom jag skulle överraska Lungan min,, Men korkade jag skrev ju på bloggen och hon har ju vart in å läst. Tyyypiskt mig! Hehe!

Nu ska vi gö oss i ordning å gå ut å gå med mormor....

Tingeling tingelin.. (Betyder jag INGENTING...)  UÄCK vad jag hatar den låten! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo, den var god, fast det finns godare :) Har ännu inte smakat din Ingerfära/citron. Måste försöka hitta den idag :)

2009-05-22 @ 11:36:49
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Camilla och Felicia

Halloj! Vi sitter och kollar Tsatziki - Vänner för alltid. Du är inte mamma åt Tsatsiki också? Vi tycker du är sjukt lik Sara Sommerfeld. Kram Kram

2009-05-22 @ 23:31:08
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0