Kaffe och värk i kroppen...

Sitter med en panna kaffe och hoppas på att jag ska vakna till liv. Elisen var halvt omöjlig igårkväll. Jag och Patrik låg en och en halvrimma och försökte få henne å sova. Tillslut så smällde hon av av ren utmattning.
Antar att det är tänder på G. För igår kväll dreglade hon så mycket så det rann ur munnen... Fast nu. Ingenting.
Men säkert. Isac (elise tremänning) hade fått två tänder förra veckan.Wow! :)
Då ska vi se. Jag hoppas att det är tänderna. För annars fins det ju ingen orsak till hennes jäkla tjorvande.
Om det inte är tänderna kanske hon alltid kommer va såhär..... Hjälp!

Vi har ju sovit med balkongsdörren öppen flera nätter och nu när det regnat nåndag så har det varit så rått. Gissa vem som fått värk i hela kroppen? Usch.. Eller anklarna och axlarna. Höften verkar ha klarat sig. Men nu är det varma kläder som gäller.. Irriterande. Jag har klarat hela vintern hur bra som helst, men nu på våren. Höh!
Men vintern är ju så "torr" så det är väl därför det går bra.
Patrik gullisen kom med alvedon igårkväll. Naawh, tackade men sa att det hjälper inte.
"Jo, det är två 500mg:are!"
Fick återigen förklara att nä, ingenting hjälper.  Det är ju liksom det som är problemet. Hade alvedon hjälpt (om så två hg) så hade problemet varit ur världen ju!

Nu ska jag se om det är nå Biggest loser på tv. Det brukar ju vara på helgerna. Det är så jag definierar helger från vardagarna. Annan Tvtablå. Haha!

Kommentarer
Postat av: hannah

Fick pracis samma när vädret slog om...jobbigt!! Fast jag hade i handlederna och anklarna... Det gör ju så himlarns ont... man blir så irriterad av värken.

2009-05-10 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0