Kaffe och kokta ägg...

Såg äggpaketet i kylskåpet och kom på att jag är sååå sugen på ägg! :) Jag har ju tidigare här ätit ägg till frukost varje morgon. Men nu ett tag har jag ju käkat gröt med Elise på morgonen... Så när jag såg äggen i morse så kastade jag genast två stycken på kokning. Mmm....

Men va konstigt. Vafför skrev jag det!! ÅH! Vet ni vad det var?!! Ni vet när man kör till jobbet på morgonen så är man helt plötsligt bara framme och man har "missat" hela vägen. Man har kört på automatik liksom. Och jag har precis bloggat på automatik. Jag har bloggat utan att jag visste om det..
Höh. Lustigt, det har aldrig hänt förr....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yeah! :)

2009-05-07 @ 12:59:33
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej...Vad bra du sa, annars hade jag åkt dit helt i onödan idag.. Tack! :)



2009-05-07 @ 14:40:53
URL: http://Sussieeliasebba.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0