Idag skiner solen igen

..och det är sådär 300 plusgrader! Härligt!
Jag kom på igårkväll vad det är som stör bloggningen. Det är just solen och sommaren!
När solen skiner och det är superfint väder ute så har man varken tid eller lust å blogga ju. :)
Så undrar om man skulle ta sommarlov från bloggen i sommar?
Man kommer säkert å blogga iaf men inte tror jag att man har tid å blogga som under vinter halvåret (varför heter det vinterhalvåret? Här uppe borde det heta "vinter-två-tredjedelar-av-året")

För idag har vi gjort planer med Andreas. Vi ska promenera på stan på en fika allihop åsså ska vi å kolla på löparbyxor till mig och Andreas. Patrik kom med iden att vi skulle promenera. Jag höll på  å trilla av pinnen.
När han sa det pekade han på mig å sa:
"Kolla va glad hon blir nu!" Till Andreas.
Höh! Konstigt då! ;)

Igår skickade jag btw iväg ett "stort" mail. ;)
Mer än så säger jag inte............ ;)

Tänkte sälja bilen idag men nu såg jag den där ute ensammen på parkeringen.
Det såg ut som att den tänkte "Ska du sälja bort mig till nån annan? Men jag vill ju vara med dig juuh...."
Jag blir lite orolig för mig bil. Stackarn verkar trivas hos mig.... Han kan inte ha haft det lätt hos sin förra ägare.
Men jag är ju snäll iaf... :)
Sjukt att man blir så fäst vid saker. Jag hade aldrig kunnat lämna ifrån mig min förra bil om det inte varit för det att jag gav den til syrran. Så egentligen borde jag sälja denna bilen till någon annan i familjen. Fostersonen är ju intresserad. Och han är snäll med sina bilar det vet jag. Kanske att jag är redo snart....
Man skulle kunna köpa sig en Göteborgs Volvo. Dom är ju gooooode billiga nu.
Men är det taskigt att utnyttja nån som just blivit arbetslös och måste sälja sin bil för dom inte har råd å ha kvar den.
Jaja om dom då skulle få lite pengar för bilen men det tar dom ju inte. Säljer svinbilligt...

Klicka f?tt st䮧a bilden 

Usch vilken dålig affärskvinna jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur de känns....Jag har de jätte jobbigt nu...vet inte hur jag ska göra....tror inte att gumman går igenom en besiktning till:'( Och jag KAN BARA INTE SKROTA henne heller! Varje gång jag tänker tanken....tittar hon på mig med sina pliriga ögon.... känns som att hon förstår vad som komma skall....hujja....försöker få henne iväg till stugan som stugbil...annars vette fan vad jag gör... annars måste jag nog fixa upp hon...( VISKAR: men de känns ju knas eftersom att de kommer kosta lika mycket som att köpa en ny bil)... HELP MEEEE! ;)

2009-05-16 @ 09:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0