Hooked!

Ja verkligen!
När Elise drog sin vila på em så tänkte jag att jag skulle kolla in den där sidan Jessica visade där man kan se serierna online...
Denna veckas Desperate kommer jag ju inte kunna se eftersom vi ser House ist på fyran.
Så jag tänkte att då kan jag ju passa på att se den när Elisen vilar. Jag hade ändå inget särskillt jag behövde göra.
Men guuuu så smidigt! :)
Perfekt. Planerar redan för min nästa sittning.... :)

Nu kokar blodpalten på spisen. Skulle ha farit å sprungit med Ritva å Ingemar men jag hinner fasen inte. Dom ska ut på en halvtimma och maten är långt ifrån klar och Patrik är underjord så jag vet inte när han kommer hem.
Typiskt! Nå jag kanske sticker själv senare.. Sen borde jag kolla med Sophie. Vi borde egentligen sticka till gymet!

Nä nu ska jag å kolla mailen.... Hejj!

Kommentarer
Postat av: Jessie

ha ha.. äntligen efter många om och men har jag fått dig ner i träsket av att kolla serier innan dom kommer till sverige.. känner mig mycket stolt...



kram kram

2009-05-18 @ 18:16:27
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0