Hemma, uppackad och alldeles alldeles... utmattad!

Ja nu slocknade gumman också som en fura en timma före vanlig läggdags. :)
Hon har också blivit trött av vårat resande, trots att hon sov hela vägen i bilen! :)
 Jag och Patrik ligger och tar igen oss på varsinn soffa.. Jag försöker desperat telepatisera till honom att byta kanal.
Jag orkar inte med denna Discovery! Usch, jag är så less på alla berättarrösterna till å me!

Vi har hyrt nån film...
The Oxford Murders.


Vi började läsa på baksidan och när vi båda läst översta raden:
"Matematiska symboler och kryptiska koder...."
Så ropar vi båda: "Den här tar vi!"

Hoppas nu att den är bra. Vi är båda trötta å orkar knappt prata med varann. Haha! :)
Så nu vill vi bara slöa å kolla en bra film å gå å sova tidigt.
Imorrn borde jag och Elise ta oss iväg till ÖL. Hoppas allt flyter på morgonen så vi tar oss iväg.

Annars så får ni ha d så gött!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Tack för det underbara överaskningsbesöket... Puss o kram på hela familjen... Från mamma/mormor/svärmor

2009-05-24 @ 19:42:41
Postat av: Jessie

Hoppas ni har bättre tur än mig med filmen.. börjar se den 4 ggr å somnat varje gång.. hi hi.. men den verkar bra.



kram

2009-05-24 @ 23:55:55
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0